vad var det nu jag skulle skriva?

haha.. när jag tog en dusch efter jobbet så tänkte jag på något jag ville skriva ner i bloggen, men nu är det som bortblåst.. weell, Har då som sagt jobbat, går eftermiddag igen denna veckan, och jag har ingen papp till min stackars lilla maskin, så nu har jag fått vara med på en annan maskin i 2 dagar, skoj att lära sig något nytt.. blir nog där hela veckan som det ser ut som.

kan ju berätta om min och mammas lilla incident,, Något som är lite heligt i vår familj är äggröra, (och då menar jag inte scrambled eggs utan kokta kalla ägg som delas i en äggskärare och blandas med majonäs och kaviar. Jag gjorde sådan igår för jag skulle ha med mig det till första rasten, men så delade Sanne och jag på en liter jordgubbar så jag var proppmätt och lämnade lådan med äggröra i kylen för att kunna äta den till frukost nästa dag istället.. När jag kommer ner imorse hittar jag inte min låda..? hittar den till min stora fasa i diskhon 15 sekunder senare. Ringer mamma och frågar varför hon ätit upp min äggröra, (det är liksom något vi inte bara tar utan man frågar alltid först) ((eftersom den är helig)) (((jag måste sluta med parenteser))) :P
får då i allafall till svar att oj, nej jag trodde den hade stått i kylen i en vecka så jag slängde den.. MIN ÄGGRÖRA SOM JAG GJORDE IGÅR! åååh, vilken besvikelse! inte världens största problem då jag lätt kan koka nya ägg men det var bara grejen, hade ju längtat i en hel dag.. så jag orkade inte göra någon ny, kokt medvurst på macka är OCKSÅ gott =)

har fortfarande inte kommit på vad det var jag skulle skriva, får försöka komma på det tills imorn..

JOO nu kom jag på, jag var ju nyss på Gran Canaria, och där kämpade jag hela veckan med att alltid ha tubtopp på mig så jag inte skulle få en ful bränna, och jag lyckades! Men så förra veckan när jag började gå powerwalks/springa så har jag ju boxarlinne på mig, och inte fasen tänker jag på att solen tar även i sverige, så nu har jag fula linjer, galet irriterande, jag som kämpade så.

well well, nu kan jag sova när jag kom på vad det var jag egentligen skulle skriva =)

godnatt

Kommentarer
Postat av: thomas

hehe, man kan inte fly från linjerna.. !

2010-06-30 @ 01:21:21
Postat av: Bengt-Arne

Synd på äggröran det är snyggt med lite "bonabränna".

2010-06-30 @ 08:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0