veckan som gått..

usch, nu har jag jobbat förmiddag en hel vecka, och då är jag alldeles för slö med att skriva här, och sen tänker jag att " jag skriver imorn" och vips så har det gått en vecka..

förra helgen hos Magnus var jättemysig, jag fick tyvärr åka hem redan på lördagen för det fanns inga bra bussar eller tåg på söndagen.. Men det blev en väldigt spontan utgångi lördags, tog 23.20 bussen in till Skövde och gick till Husaren och mötte upp Sanne, Maria, Anna och Alma =) mycket trevligt!!

I veckan har jag ju som sagt jobbat förmiddag, orkar inte med så mycket mer än jobba-äta-sova än sålänge på de veckorna, tar en stund att vänja sig vid att gå upp klockan 05.

Åkte hem till Pernilla darling i torsdags när hon fyllde 23, åt lite grillat och hade det mysigt!

I fredags grillade jag, mamma och pappa och så tittade vi på Konserten för Victora och Daniel, väldigt rolig och genomtänkt konsert måste jag säga, vem fick inte tårar i ögonen när barnen sjöng i slutet...

Igår satt jag som klistrad framför tvn nästan hela dagen (undantaget var kusin Antons födelsedagslunch) och tittade på Bröllopet, det var så vackert alltihop, hennes klänning var ju helt underbar!! och något jag verkligen diggade var Daniel,, eller jag menar Prins Daniels tal. Så väl förberett och hjärtligt, love love love

Det enda man kan önska är att man själv en dag får vara sådär lycklig på sin bröllopsdag <3



Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Din dag kommer den också. Ha det bra många kramar

2010-06-20 @ 14:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0