Helgen =)

Oj vad fort helgen gick!
I Lördags hade Tina öppethus och det märks att alla blivit lite äldre för det var barn överallt och plötsligt så var William min prins jättestor.. Min kusin Erika har en 3årig Hugo, Tina har ju min ögonsten August som är 1,5 och sen har min andra kusin Jenny fått en liten Hanna för 2 månader sen =)

Min lilla-stora prins William och min stora-lilla ögonsten August

Jag och det nyaste tillskottet i släkten, Hanna


igår åt jag mysfrukost med mamma och pappa, sen körde jag ut till Tommy och Jenny som fick en liten flicka för en vecka sen, som ska heta Gry. En vääldigt liten madam som inte vägde mycket mer än 2500gram när hon föddes, har aldrig sett någon så liten bebis, som en söt liten docka! Grattis igen =)

Välkommen till världen Gry Lindberg


Idag har jag åter igen kört den undebara vägen till Idre, blääh vad tråkig den är, som tur var fick jag sällskap av Sara från Kil och upp! =) Men dagens stora höjdpunkt var ändå innan jag började åka, jag besökte Annica på Atelje Hårfint och hon klippte av mig massor av mitt tråkiga hår, är tooknöjd! :D lite längre på ena sidan, typ som Helen! fast lite längre..






Kommentarer
Postat av: thomas

Jäklar! Kort hår, men snyggt! Och jösses vad august har växt.. han var ju en liten knort nyss!

2010-03-15 @ 22:28:01
Postat av: mamma

Pappa och jag tycker att du är tok snygg i din nya frisyr kram

2010-03-15 @ 22:28:12
Postat av: Bengt-Arne

Söta barn och en snygg frisyr.

2010-03-16 @ 16:43:42
Postat av: Sanne

Herregud vad Wille har växt! Inte klokt, speciellt jämfört med August. Håret är ballt, kaxigt!

2010-03-17 @ 21:54:08
URL: http://sanniday.blogg.se/
Postat av: sandra

Snygg frill!! puss

2010-03-17 @ 22:20:55
URL: http://findran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0