Home sweet home!

Ja nu vet deflesta i min närhet att jag är hemma i Mariestad över helgen..

Fick låna Hannas lilla Fyy bil och begav mig mot södra breddgrader vid 8 igår morse.. vid halv 1 var jag i Kil, hämtade upp Sara och åkte in till Karlstad och åt lunch, riktigt mysigt! =)
Kikade lite i affärer med, men hann inte med så mycket,

Svängde även förbi Otterbäcken och sjöng för morfar som fyllde 88år igår!

När jag kom hem till Mariestad var jag ganska nervös när jag skulle plinga på Hos Tina, Johan och August, så fort jag hade tryckt på plingklockan så hörde jag é de? inifrån =)
Tina blev jätteglad, men kläckte kommentaren, kan du aldrig säga till när du kommer hem eller? För jag gjorde samma sak när jag kom hem från Australien första gången, då låg hon där höggravid och sa fan va brun du är! hehe
Stannade och lekte med dem i ungefär en timma, och när jag skulle gå sa August Mimmi hur mycket som helst <3 hjärtat smälter på mig!!

Åkte sen och Hämtade Helen, vi köpte en kebabrulle och slängde i oss den innan det var dags att göra sig iordning och åka till Skövde och Valhall.. Där bjöd Blender upp till bugg =) ååååh vad jag älskar att bugga! Tråkigt bara att det var väldigt överskott av damer. så man fick hugga någon fort för att få dansa..

Idag har jag ganska fullspäckat schema, så det är dags att sätta fart!! Ha en bra dag alla

stort minus till Thomas, som jag också skulle överraska men som inte var hemma =P det förstörde lixom min plan av frenetiskt plingande, (ja du vet hur jag brukar plinga hemma hos dig Thomas ;P)


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Kul att träffa dig

2010-03-12 @ 12:34:43
Postat av: thomas

Men du, du lyckades ju pricka den enda dagen hela veckan då jag inte var hemma vid den tiden!



Men, jag lovar att du får plinga hur mycket du vill nästa gång, blir bara glad ändå av att höra det :-) Är ju inte varje dag du är på besök längre precis!!

2010-03-12 @ 23:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0