långkallingsbruden..

Imorse åkte jag till jobbet i liften, hann bara stämla in innan Lisa, vår gruppchef säger att jag har blivit såld till bokningen för de har kris.. jahapp inga andra kläder med mig så här sitter jag i långkallingar och t-shirt :P

Åkte till Skicenter Syd och gjorde iordning liftarna där, satt sen och väntade tills avbyte kom och blev skjutsad till bokningen..
När jag kom innanför dörren kom Mia springandes ner för trappan och sa att 2 är sjuka och 2 wabbar, så de var 4 man/kvinnor kort innan jag kom, det är skönt att känna sig behövd!!

dags att svara på lite mail, hoppas ni haft en trevlig helg där hemma, min har varit heelt kanon!!! och nästa blir nog ännu bättre :D

puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Hej. Det har varit bra här också. Ha det bra många kramar.

2010-03-08 @ 11:37:19
Postat av: Johan Söderholm

Tjenare Emelie! Det var din granne här. Du verkar att ha det toppen där. Här e det fortfarande vitt men det vet du ju redan. Hur har du annars haft det på ditt äventyr? Jag har ju blivit arbetslös men det e inget att hänga läpp för. Det dyker säkert upp nåt snart. Ha det bäst så länge.



Johan

2010-03-09 @ 09:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0