onsdag..

Sitter fortfarande på bokningen och jobbar, 3 dagar irad nu. Känns inte som jag har varit i liften i nästan 4 veckor, men jag tycker det är skoj att hoppa fram och tillbaka! Känns som att jag är behjälplig där jag behövs =)

idag har det varit lite segt här, men det jag aldrig slutar förvånas över är att man varje dag får frågor man aldrig fått innan, (nu har jag ju inte jobbat här så länge, men ändå)

snart dags att gå hem, och då ska jag och älsklingen äta hamburgare med Friscobröd, de är ju såå goda!! =)

kram kram


Svar till grannen johan
Skoj att du hittat till min blogg! jag har haft det heelt underbart på mitt senaste äventyr, lite mkt otur i Thailand, som du kan läsa om om du klickar bakåt till november.. det var flygstrejk, stöld osv..
arbetslös är aldrig skoj, men som du skrev, det dyker nog upp något annat snart! Hälsa Paula och knoddsen!


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det är väl kul att känna sig behövd

2010-03-10 @ 18:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0