skagenröra!

Yes idag åt jag äntligen det igen, med bakpotatis.. guuud så gott de var! fast jag tänker fortfarande att "jösses detta får jag ju inte äta" men det är ju just det som är grejen, jag får äta det :D

Dagen annars var sisådär, både jag och Magnus var lediga, det har varit klarblå himmel, strålande sol meen det har blåst som bara fan.. Åkte till Fjätervålen och åkte 2 åk, åkte sen till Idre och åkte 2 åk innan vi gav upp. Tog en fika på Tillfället och sen åkte vi hem.

Något annat som är positivt är att Sanne har kommit tillbaka till Sverige efter att ha varit borta i Australien sen september, så underbart att ha henne i samma land igen så man kan ringa varandra :D har verkligen saknat att prata med henne!

Nu väntar 2 dagars jobb innan jag är ledig fredag, lördag och söndag.. Hur skönt som helst!!

puss o godnatt

Kommentarer
Postat av: Sanne

Puss

2010-03-03 @ 08:55:27
URL: http://sanniday.blogg.se/
Postat av: Bengt-Arne

Hoppas att det blir bra väder när du är ledig.Ha det bra.

Många kramar

2010-03-03 @ 12:39:54
Postat av: Therese

Härlig header! Allt bra idag?



Har du några favoriter bland GB-glassarna?

Lämna en 10-i-topp-lista på dina favoriter genom tiderna!

2010-03-03 @ 13:09:46
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/
Postat av: thomas

Ååh, skagenröra är inte pjåkigt!! Grattis till lyxmaten :D

2010-03-03 @ 16:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0