ett stressigt Göteborg!

Åkte ner till Göteborg idag. kom ner vid 16.00 och vid 17.20 kom johanna som varit och hälsat på sin pojkvän i Vimmerby. Vi skulle gå på Performing Arts Schools collageföreställning. Den började 18.00 på Lorensbergsteatern, (längtst upp på Avenyn) vilket betydde att det i vanliga fall skulle vara liite stressigt kanske, men just idag så sprang en herrans massa folk Göteborgsvarvet som går typ hela Avenyn upp så det gick inga spårvagnar OCH det var väldigt mycket folk ut med hela avenyn, så det blev massa stressigt, men vi hann och fick bra platser =) Eleverna var jätteduktiga, skoj att se mina föredetta klasskompisar från Bjärnum.

Efter föreställningen skulle jag och Jossi åka hem och "piffa" lite för att åka ner på stan och käka. Vi ser vår spårvagn så igen blev det bråttom och det har ju varit jättevarmt idag så jag svettades kan jag lova!

Kom hem till Jossi typ 21.30, öppnade varsin cider och snackade på, Plötsligt säger jossi, oj klockan är snart 22. och vi har typ inte piffat något. Jag kläcker då idén att vi kanske ska handla någon typ slödryck faan affären stänger ju snart, ååter igen blev det bråttom och svetten rann.. Efter vi köpt passionsfruktsoda och ostbågar inser vi båda att vi inte orkar åka in till stan, så vi går på alternativ B. Pizza! Meen det visade sig att alla pizzeriors kök hade stängt så vi åt den lyxiga måltiden köttbullar och spagetti med ketchup ;) haha.. nu ska vi fortsätta och mysa hemma i soffan =)
ska lägga in bilder och skriva om vår Liften-reunion från igår med =) men det får bli imorn!

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ibland kan det bli lite stressigt. Ha det bra

2010-05-23 @ 09:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0