fotomodell?!

Var på bio med Sandra igår, jättemysigt och jag tyckte verkligen inte att filmen var så dålig som alla "proffs" säger! absolut sevärd, Var även på ett besök hos frisören igår, mycket nöjd! nu är det kortare och Somrigare igen :)

Idag har jag och Helen varit ute på Ekudden och fotat mig för att göra en ny header här i bloggen, älskar min snowboardbild men den känns lite fel nu. Vi tog runt 150 bilder, det var tookskoj! (är nog lite fotomodell i mitt huvud iaf) =P
Är jättenöjd med ganska många bilder så det kommer bli svårt att välja.

Ikväll ska jag och Thomas kolla på film, skulle bli eurovisionkväll men är inte lika intresserad nu när jag har hört alla bidragen redan och sverige inte är med..

några av bilderna.. kommer bli svårt att välja!





Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Du får lägga ut resten av bilderna också så kan jag vara med och välja verkligen bra bilder.

2010-05-29 @ 16:40:19
Postat av: emelie

den där du hoppar eller den i mitten tycker jag :)

2010-05-29 @ 16:42:11
URL: http://frommywindowabove.blogg.se/
Postat av: thomas

Absolut hoppbilden :-)

2010-05-29 @ 17:34:42
Postat av: Sanne

Jättefina verkligen.

2010-05-29 @ 22:46:57
URL: http://www.sannemaria.devote.se
Postat av: evi

fina bilder, du ser så lycklig ut :)

2010-05-29 @ 22:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0