semester!

Idag jobbade jag min sista dag på 2 veckor! har min semester nu innan jag ska sommarjobba åt folk som ska ha semester =P längtar så tills imorn! Sandra kommer hit så ska vi arra ihop ett Astrid Lindgren medley, sen ska jag klippa mig, och på kvällen ska vi gå på Sex And The City 2 :D
och snart, snart (på söndag) kommer älsklingen min ner och spenderar några dagar här innan vi kör upp till Stockholm, Arlanda och Gran Canaria!! mys mys på onsdag drar vi! (borde kanske börja lägga fram vad jag ska packa?!)

Synd för Anna att hon inte gick vidare i eurovision idag, hon gjorde ett bra framträdande, men jag har faktiskt aldrig trott på låten, + att jag nu efter att ha lyssnat på rix fm på jobbet i 2 veckor är SJUKT trött på den! skriver som Rebecca skrev till mig förut, tänk om vi hade skickat Manboy...

snart får vi byta ut termobrallor och skidhjälmar mot badkläder, sol och vääärme =)



Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ha det bra på er semester och ta det lungt Tycker Anna skulle gått vidare.

2010-05-28 @ 08:32:45
Postat av: Helen

Visst är det bra! Har inget för mig imorgon fram till kl 14. Vad gör du då?



Puss o Kram

2010-05-28 @ 09:28:09
URL: http://kallgard.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill också se SATC2!

2010-05-28 @ 13:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0