bad luck just once again...

Har haft en jättemysig helg i skåne med Magnus och hans familj..

Men när jag kom hem ikväll så upptäcker jag att någon roat sig med att klippa slanglås i helgen och min cykel finns inte kvar...
Hade låst fast min cykel med 2 slanglås, ett i betongklumpen utanför här och ett i cykeln. det ena satt kvar (uppklippt) i betongklumpen och det andra låg på backen.. FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN!!

först pajjar mobilen och sen blir min cykel stulen.. whats next?!

usch vad jag är deppig just nu, ska gå och lägga mig och hoppas att morgondagen blir bättre..

cykellåsen till min ex-cykel..

Kommentarer
Postat av: Tina

Trist... :-(

Du får köpa blocklås som inte är så lätta att klippa upp till nästa cykel. Glöm inte att polisanmäla stölden.

KRAM!

2010-11-15 @ 08:11:19
Postat av: Bengt-Arne

Hej vad tråkigt att bli av med sin cykel det är ju ett väldigt bra sätt att ta sig fram med. Du får kolla på blocket om det finns någon gamal cykel och så fär du om du har plats ta med den upp

2010-11-15 @ 17:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0