holgerspex

Igår var det dags att gå och se årets uppsättning av holgerspexet. Oidipus - en komplex historia.

Bjöd in 8 klasskompisar på lite mingel innan med bål, tandpetsmat, japp mousse och salta pinnar.. ställde även ut en skål med dillchips för jag hade en halv påse kvar som jag hade lovat mig själv att inte äta och vips så var den borta :D perfekt! tack kära klasskompisar ;)
Hade det jättemysigt här hemma och sen gick vi i samlad trupp till Nationernas Hus. Det var en rolig föreställning, måste säga att skådis var väldigt snabbtänkta och väldigt duktiga på att imitera folk!

idag har jag pluggat lite och på kvällen var det dags för dans igen med mina spexare.. gick bra och jag lärde ut första dansen, de var jättepositiva och sa att de tyckte det va kul att ha mig som koreograf.. såna ord värmer så otroligt mycket, få lite cred för jobbet man lägger ner :)

imorn har jag 3 föreläsningar och sen får jag äntligen åka ner till skåneland och träffa min älskade! längtar så efter honom!!

dags att sova lite skönhetssömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0