i min säng på klövervägen

Nu ligger jag här i mitt fd rum, som mamma sa förut, det är lite för lite grejer men det är ändå ditt rum :)

Har letat febrilt efter min laddare till min gamla samsung mobil, tänkte att jag skulle skrämma liv i den för att få tag på alla nr som förhoppningsvis ligger kvar i den men laddaren är spårlöst försvunnen... tror tyvärr att jag har kastat dem, det skulle inte vara likt mig att slänga sladdar men i min flyttmani i slutet av sommaren när jag hivade sopsäckar med saker så är jag rädd att jag tänkte "ja men dessa behöver jag ju inte mer" och det ångrar jag bittert nu.. känns surt att behöva köpa en laddare för att se OM numrena är kvar..

Imorn kommer älsklingsHanna hit :D och jag lyckades tjata till mig att hon skulle ta den tidiga bussen så hon kommer redan 09.50 :D me like!!

fick även reda på att vårt tentaresultat inte kommer ut förens nästa vecka. lite irriterande när det från början sa´s att lärarna har 10 arbetsdagar på sig.. och det är dag 10 idag.. men men, bara att förtränga det över helgen och oroa mig för de nästa vecka istället.. i helgen ska ja bara ha skoj!! :D

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Hoppas att allt ordnar sig med telefonnr. ha en skön helg.

2010-11-05 @ 06:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0