linkan - tullinge Tur och retur på ett dygn

ett dygn kan gå fort minsann.. har hunnit med att åka till Stockholm, närmare bestämt Tullinge för en myskväll med Marika och Micke, mycket trevligt! vi käkade pizza och tittade på en film som jag inte kommer ihåg namnet på just nu.. hann även med att prata "ikapp" vilket var väldigt skönt! har saknat att kunna ringa henne då hon jobbat utomlands med fritidsresor i några år nu..

Tågresan dit var lite intressant, för på ena sidan av min vagn stod det vagn 4 som jag skulle sitta i, men det stod vagn 1 på andra sidan vagnen.. vilket gjorde att jag fick byta plats 3 ggr trots att jag hade platsbokning, men jag orka liksom inte ta diskussionen när det kom andra och sa att jag satt på deras plats :P (min vanliga tur)

Fick även lite livstecken från en vän jag inte pratat med på jättelänge, ett sms fick jag.. alltid något.

Hade nästan lite tur när jag kom till Linköping med.. blev guidad till att ta buss nr 2 till garnisonen för då skulle min föreläsningssal ligga nära sa de..
meen det visade sig vara mer än en km därifrån.. suck! hittade rätt tack vare 2 trevliga herrar dock thankyouverymuch!

Sitter nu på en föreläsning om cirkulation som jag ska återgå till!

sen kanske det blir lite muffinsbak ikväll :) får se om grannen är sugen på de, (måste ju ha hans ugn för att kunna baka) :P

hjärtat nästa!! herrå

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ja det kan strula till sig ibland men det gick ju bra hoppas att muffinsen blir bra.

2010-11-18 @ 17:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0