operation vinterskor!

har sen det började snöa "på riktigt" gått runt i mina gympadojjor och klagat, men nu efter färdighetsträningen idag så tog jag och Heléne tag i skoletandet och hittade ett par jättefina vinterstövlar på Skopunkten, gick sen vidare till din sko för att hitta några till Heléne, men det slutade med att det var jag som drog fram visakortet igen.. hittade ett par stövlar på rea, vet att det är helt fel årstid men de kostade bara 200 spänn, så nu äger jag ett par stövlar :) och de är rosa dessutom!! *yey*

tjänade även ihop lite mer vuxenpoäng idag för jag köpte impregneringsspray och sprayade stövlarna med :)

vinterstövlarna från Skopunkten

gummistövlarna från Din sko :D

Fina Heléne på färdighetsträningen

Unna matar en blind victoria macka med kniv och gaffel - allt för att träna :)

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det måste vara bättre med riktigt på fötterna än gympadojor när det är vinter snygga gummistövlar

2010-11-24 @ 18:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0