så random

råkade få syn på facebook att Karin, en tjej som jobbade med Magnus på hyran i Syd i Idre var i Linköping. så efter många vändor att ringa folk så fick jag tag på hennes nummer igen (tappade ju alla när mobilen kraschade)
och det visade sig att hon går utbildning för att jobba som tågvärdinna på SJ och det var deras sista kväll i Linköping så efter alla auditions med spexet var klara så gick jag in till stan och mötte upp henne och hennes vänner och tog 2 cider.. När jag väl kom dit så hade hon en överraskning till mig och inte vilken som helst, utan ännu mer random, där sitter Liza som jobbade med skipassförsäljning min första säsong i Idre som har läst samma utbildning.. huur skoj som helst! riktigt trevlig kväll utan pluggsnack! jag gillar!!

Liza, Karin och jag


och imorn kommer äntligen Magnus upp och hälsar på! ska bli så skönt att få träffa honom, jag har bokat bord på den mongoliska resturang vi åt på förra gången han var här och sen ska vi träffa Christoffer Ling för en öl (läs cider på mig)

dags att sluta ögonen så jag orkar plugga och koreografera en dans imorn.

godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det är väl kul att träffa gamla kompisar ha en bra helg vi har Lions julmarknad

2010-11-26 @ 16:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0