sad...

sitter i soffan och är jättetrött efter den långa skoldagen..

Vann ingen iPhone 4.. det var tråkigt!

jag kan inte komma över att min mobil bara dött.. jag har verkligen HELA mitt liv där.. hur många nummer som helst, jättemånga fina sms bland annat det första jag någonsin fick av Magnus. blir så ledsen när jag tänker på att allt förmodligen kommer vara borta :( DET FÅR BARA INTE HÄNDA!!!!

ska lägga mig ner i soffan och tjura lite, känner inte för att göra något annat...

fanfanfanfan!!!!!


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det var ju tråkigt att du inte vann och du kommer nog över att din mobil laggt av du får be Magnus skicka nytt sms, finns det inte någon som kan hjälpa dig det måste vara sparat någonstans. Ha det bra och många kramar om det nu hjälper

2010-11-01 @ 21:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0