vuxenpoäng!

Mamma.. HÅLL I HATTEN, sätt dig ner, ta ett djupt andetag.. here it comes:

Jag har MANGLAT mina lakan alldeles själv!! :D (blev ju såklart inte lika fint som när du gör det)
men ändå :P
riktigt stora vuxenpoäng på den!!!

annars har det varit en helt okej dag, om man bortser från att det har snöat horisontellt hela dagen, och i Linköping kan vinden verkligen inte bestämma sig åt vilket håll den ska blåsa så man får snön i ögonen vilket håll man än går åt.. :P
och busstiderna har fungerat ungefär så bra som busstider brukar fungera fick vänta 45 minuter på bussen hem idag.. hade gått fortare att gå, men jag visste ju inte att jag skulle behöva vänta så länge och jag hade bara gympadojjor på fötterna :P
väntar på bussen


och idag var det dags att ta fadderkort. det sitter på framsidan av Nollehäftet (de häfte alla som kommer in på sjuksköterskelinjen får så de vet vad som gäller under nollningen) temat var afterbeach.. kändes ganska skumt att stå i surfarshorts och linne och ta kort när snön yrde utanför :P
jag och maria

alla faddrarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0