wow!

gick in och tittade min statistik för skojs skull och fick en smärre chock, sen jag bytte design på bloggen igår så hade antalet unika besökare ökat med det 3dubbla.. coolt!

hej och välkomna om det är någon "ny" som läser min blogg :) sjukt smickrande!!

har haft auditions till Spexet ikväll och det tog mycket mer energi än jag trodde, har aldrig suttit på "andra sidan" förut.. men det var en häftig upplevelse, jag har ju annars alltid varit den som söker och sitter där sjukt nervös och försöker säga något bra :P

dags att sova så jag orkar med föreläsningen om respiration imorn, gick så sjukt fort i måndags när vi hade den första delen av det så det gäller att vara på hugget!

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0