benk-arne vart är du?!

Jag saknar din fina kommentarer! :)
(ringde hem och hörde med mamma som sa att du varit utomlands, jag hoppas du har haft det bra!)

Hade första delen på min fyra delars tenta idag.. idag var det först en individuell skriftlig del. Hade lite smått panik medans jag skrev som jag alltid har, men kände mig ändå hyfsat nöjd när jag lämnade in provet. jag kände att jag inte kunnat skriva mer just då, men nu i efterhand kommer ju alla tankar såklart..
jag hoppas bara så innerligt att jag blir godkänd på denna delen för den utgör 40%av helheten.

resten av tentan är muntlig och den delen har vi på torsdag.. så nu är det plugg plugg plugg tisdag och onsdag som gäller, så jag känner mig redo inför torsdagen och kan prata för min sak.

så håll tummarna för mig!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Men klart du kommer klara det! Om vi bara kör på precis som vi har gjort de senaste sex veckorna så kommer vi att klara oss galant! Vi är ju bra på både att framföra det vill själva vill men också att hjälpa varandra, så det här ska bara bli kul! Remember; har man kul går det bra! :D

2010-10-19 @ 08:44:33
URL: http://traningolivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0