Dagen efter..

Sån himla lättnad idag när man vaknade! kändes som att jag satte tentan, men får svar inom 2 veckor så det är bara att vänta och se, men magkänslan är bra iaf :D

Idag har jag varit i Norrköping på en föreläsning som jag inte kände gav speciellt mycket för jag hade svårt att koncentrera mig.. ganska slut i kroppen liksom.

men det ännu roligare var att Magnus bestämde sig för att ta vägen via Linkan och sova här inatt innan han fortsatte upp till Idre så jag fick träffa honom i några timmar :D Han ska flytta ur lägenheten där uppe i helgen..

om några timmar kommer min basgrupp hem till mig så ska vi äta middag tillsammans :) eller ja, man får köpa vad man vill, bor ju i samma hus som ett sushiställe, pizzerian ligger i huset bredvid och thaistället är ca 300m bort :)
sen får vi se om det bär av till Flamman och lite skaka rumpa ikväll eller om jag ska spara mig till Kravallen imorn..

och imorn kommer världens bästa Sanne hit!!! som jag längtar efter henne! hon ska bara ta sig igenom högskoleprovet så kommer hon hit och festar med mig sen! :)


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det verkar vara full rulle hos dig. Kramar

2010-10-22 @ 17:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0