dans

Idag var det såå skönt att få dra tillbaka klockan en timma, för det betydde ju att jag fick en timma till med Magnus! <3.. inte för att vi gjorde speciellt mycket idag, var mest slöa och halvsov bort halva dagen.. men det var mysigt det med! så skönt med honom för man behöver inte göra något hela tiden, vi kan bara "vara" :)
Vi tog oss i allafall till Priso och handlade lite :P

och nu får jag ju träffa honom om 2 veckor igen :)

På kvällen hade jag första danslektionen med skådisarna i LISS.. det var väldigt roligt, det som var roligast var att de var så positiva till att ha dans.. sen att de aldrig tagit en lektion i sitt liv förut fick mig att få tänka ordentligt.. hade förberett lite saker men många av dem fick jag förenkla. Det är en utmaning att ha dans med totala grönjölingar men det var ack så roligt!!

låång dag i skolan väntar imorgon.. 8.15-16.45 *pjuh* så nu är det dags att sova.. känns alltid lite tomt när Magnus åkt hem.. trivs så bra bredvid honom. men får krama kudden och drömma om honom istället..

godnatt

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Hur gick det med telefonen? Ha det

2010-11-01 @ 08:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0