Genrep!

ja, idag är dagen innan tentan.. Har lämnat in mitt underlag för vad jag ska prata om imorn (obligatoriskt att göra det) och jag va nöjd med texten jag lämnade in.. försökte läsa om de olika teorierna jag tillämpat i texten men kände inte att de satte sig, så jag gick tillbaka till Komvuxmetoden jag använde för att lära mig då.. frågelapparna :) och nu känner jag mig mycket mer möjd och kan somna med gott samvete och högt självförtroende inför morgondagen :D *hejja mig*

sweet dreems

min frågelappsstrategi som fungerade utmärkt när jag läste historia :)
91 frågor senare

Kommentarer
Postat av: thomas

Dom där lapparna minns jag! :) Fast det var nog religion då tror jag.. ?

2010-10-21 @ 00:08:05
Postat av: Tina

Lycka till! Du kommer klara dig utmärkt :-)



Kram Tina

2010-10-21 @ 08:43:23
Postat av: Bengt-Arne

Lycka till det kommer att gå bra

2010-10-21 @ 10:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0