helgen..

torsdagkvällen var hur trevlig som helst med mina goa klasskompisar i lila overaller..

Lina, Lotta och Victoria

Sanna, Karin och jag


fredagmorgonen var mindre skoj men det gick bra.. åkte hem till Mariestad och träffade sen Sanne och Sandra i skövde för en mysig fika innan jag hämtade Magnus på stationen.

Lördag förmiddagen spenderades till att gå på stan, hittade 2 par jeans, :) Magnus hittade också jeans och en jättefin stickad tröja :)
på kvällen var det dags för Mats (min farbrors) 50-års kalas. Mamma hade lagat jättegod mat och det var trevligt att prata mer med mina äldre kusiner Jenny och Erika. träffade även deras barn Hugo och Hanna,, riktiga sötnosar!

Hanna


Idag åkte vi in till skövde för lite mer shopping och bara mystid. Hittade ett par jeans till *yey* och ett par stövlar perfekt nu till hösten och ett par nya kilklack party skor :D
Gick även en sväng med Tina, Johan och August.. Svårt för en 2 åring att vara still när mamma och pappa shoppar höst grejer till en, så vi åkte hiss och rulltrappa för att göra av med lite överskottsenergi :P
och då helt plötsligt mitt i commerceköpcentrat började man höra schlager toner, och där står Magnus Carlsson och vickar på höfterna.. inte varje dag man ser en "kändis" där.. :)

Magnus Carlsson står och skakar på sina schlager-gay höfter :P


Tågresan hem var ganska seg, men nu är jag tillbaka i min lilla lägenhet och ska snart gå och lägga mig så jag är redo för lite mer föreläsningar imorn =)


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det är bra att du handlar i Mariestad ha det bra

2010-10-04 @ 08:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0