mamma mia!

Idag kom mamma, pappa, tina, johan och August på besök! Vi fikade och August var på ett aldeles strålande humör! Han tog sats ända från ytterdörrn och kastade sig i min famn med världens största kramar!
mitt hjärta smälter!! :)

Johan och August åkte sen till Ljunsbro medans vi andra gick ner på stan och åt lunch på mitt favvo sallads ställe i filbytargallerian :)

vid 15 var det äntligen dags! Mamma mia i Cloetta center!! som jag längtat efter att gå på musikal igen :) Helt underbar, det var london uppsättningen som kom på besök, de är på turne i bl.a. sverige.
Efter när alla åkte var det lite tungt.. man känner sig liksom så ensam..

Helgen med Magnus har varit heelt underbar! hatar att vi bor 36 mil ifrån varandra men hittar ingen bättre lösning just nu så det är bara att acceptera läget..

Har iaf belönat mig själv med en ny liten kompis ikväll, en rosa 10,1 tums asus laptop. Hoppas den kommer i veckan :D ville ha en mindre dator att ta med till skolan för det blir så tungt att släpa denna i längden. Jag älskar min gröna fara men den får bli mer stationär här hemma i lägenheten..

mamma och tina innan mamma mia

jag och Magnus <3

Min nya kompis :) (inte så bra bild får ta bättre när jag fått den)


Imorn ska jag på ett spännande möte som kanske leder till något jag tycker är jätteroligt, men berättar mer om det imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0