nya tag!

Nu har nästa kurs satt igång och det känns bra, gillar min basgrupp!! känns som att vi jobbar bra tillsammans och tänker likadant. Känns lite konstigt att inte vara med HEL-basgruppen men det är väl bara att vänja sig antar jag

Nu håller vi på med omvårdnad och det är skoj att läsa annat! fast jag måste erkänna att HEL-tänket sitter i..

Gick lite spontant på bio ikväll, såg Julia Roberts nya film Eat Pray Love. (den som Tuva Novotny är med i) 
Hade höga förväntningar om filmen men blev lite besviken tyvärr, den var okej men inte mer.. och så var den 2h och 10 min vilket blev för långt..

imorn väntar en hel dag med föreläsningar så nu blir det skönhetssömn!

ps, Onsdag 27 oktober uppmanas alla - oavsett sexuell läggning, ursprung, kön och ålder - att bära något lila. Gör du det säger du "it gets better" till alla HBT-ungdomar (och vuxna) (homo, bi och transexuella) i Sverige som ännu inte har mod att vara öppna. ds!
(lila är en fin färg!!)

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ha det bra och många kramar

2010-10-27 @ 08:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0