söndagsfunderingar...

ligger i min soffa och ska snart gå och lägga mig. Imorn börjar 2 nya kurser..
Känns helt overkligt att jag kanske har klarat min första kurs på högskolan. JAG? crazy!

Har haft en helt underbar helg, besök av Magnus, myskväll med min HEL-basgrupp, tentakravall med alla underbara ssk-are Sanne här på besök. inte mycket mer man kunnat önska sig!

Har lagat lite storkok ikväll så jag har matlådor och jag känner mig peppad inför veckan som kommer. Hoppas det blir bra väder! så förbaskat tråkigt att cykla när det är snålblåst och regn.. men det är väl bara att acceptera läget, det är ju svensk höst trots allt..

Kommer kännas konstigt att inte kunna åka snowboard i vinter.. jag ska verkligen försöka åka upp när jag har mitt lilla jullov men det blir ju ändå inte samma sak. kommer sakna Idre något enormt! har ändå spenderat nästan ett helt år sammanlagt där uppe. Många minnen, både positiva och negativa.. men det bästa från Idre har jag ju nu, min Magnus <3 och alla andra underbara minnen bär jag med mig i hjärtat.

Det kommer bli bra, I know it!

Memories, mitt fina Idre


jag och min fina Hanna

kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ha det fortsatt bra

2010-10-25 @ 11:05:46
Postat av: Alexanderamy

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-10-07 @ 08:23:58
URL: http://alexanderamy.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0