Tema G

igårkväll var det sjuksköterskesittning på Herrgårn temat för kvällen var G. Efter lång fundering så köpte jag mig en gul klänning och sydde på 70 godisnappar, jag blev uppskattad senare på kvällen kan jag lova..
vid 00.30 var alla napparna uppätna :P

Sittningen var jätterolig! med god mat, bra gyckel och trevligt sällskap! och festandet fortsatte natten lång med dans och allmänt barhäng! Mc Donalds fick besök på vägen hem och sen somnade jag väldigt gott i min säng..

Lite jobbigare idag kan jag lova, men nu ska jag sätta igång med pluggandet ordentligt i några timmar, för sen ikväll bär det av till Jönköping och bugg till Nova :) ska bli såå skoj att bugga igen ikväll :D

puss o kram!

svårt att ta bild som inte blir suddig när man tar utan blixt
men här är i allafall kvällens outfit :)

Min bordsdam äter mig :P

bordsdamen är även festeristchef vid namn Jenny :)

söta herr och fru geek

lånade geek glasögonen och gjorde ett sannefyllesmile ;)

Kommentarer
Postat av: Sita193

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2011-06-17 @ 15:37:59
URL: http://sita193.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0