overall!!

Nu har den äntligen kommit, min overall, eller ja i Linköping har sjuksköterskestudenterna ljuslila hängslebrallor men ändå.. De var vita när vi fick dem på posten, men igår var jag och Karin på Ica Maxi och köpte ljuslila färg, så ikväll har jag och Lotta färgat våra hemma hos henne,, det såg ut att bli jättebra, men de är hemma hos Lotta och torkar just nu..
iiiih! som jag har längtat efter detta! studentlivet i sitt esse! :D

Annars flyter skolan på ganska bra tror jag minsann..
jag har numera även på mig en stegräknare till mitt personliga förbättringsarbete.. lätt att se förbättring med en sån, så den kommer jag ha på mig i 4 veckor nu, kanske fortsätter sen med, vem vet?!

ne, har basgruppsträff om 7 timmar, dags att stänga ögon och öron som min pappa brukade säga till mig när jag inte kunde somna..

godnatt

Mina fina hängslebrallor innan de åkte i tvättmaskinen för att färgas till lila

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gos dags för lite fler interiör bilder från din lägenhet tack snygga bralls kram mamma

2010-09-16 @ 08:12:35
Postat av: Tina

Blev det bra med storleken sedan efter vår telefonkonferens?



Kram Tina

2010-09-16 @ 08:37:34
Postat av: Bengt-Arne

De blir nog snygga i annan färg ha det bra

2010-09-16 @ 13:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0