pubrunda och "uppgradering"!

Igårkväll stod pubrunda på schemat,

vi samlades vid Hälsouniversitetet och där fick vi besök av Överfadderiet. de hade skylt och mössinspektion. när de gick förbi mig skrek de, (de pratar inte, de skriker) "fin skylt nollan" =)
när de gått igenom alla så gick de iväg och pratade, efter det kom en fram till mig, och skrek "ta av dig din skylt nollan" jaha tänkte jag.. nu är väl skylten för fin för de är hårda och orättvisa :P
de började klippa sönder min skylt, jag tänkte att jag skulle få tillbaka den trasig och få ta på mig den igen, men jag blev belönad med en jättefin mindre skylt så jag slipper gå runt med den stora!

min fina nya skylt och min gamla sönderklippta.

jag och Emeli, hon blev bestraffad med en stor mössa för hon hade tappat bort sin

Kommentarer
Postat av: mamma

Bravo mimms ILY kram Mamma

2010-09-10 @ 21:19:53
Postat av: Bengt-Arne

Hoppas att pubrundan gick bra

2010-09-11 @ 12:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0