stadsvandring!

har haft en riktigt rolig eftermiddag/kväll, den bestod av stadsvandring med 5 stationer och på varje station väntade en lek/utmaning. det var:
1 bokstavera ord med rumpan
2 gissa engelska ord som blev olika geografiska platser (ex, Mary-town = Mariestad)
3 hitta olika saker/personer och ta kort på/med dem
4 kasta stövel runt sin egen kropp
5 lappleken

Vi var 5 lag och man fick 5 poäng om man vann grenen, och ett om man kom sist.
vårt lag fick 20 poäng! Vi ägde!! =)

Emeli var grym på att bokstavera med rumpan :P

Jag försökte kasta stövel runt mig, altså mellan benen och sen runt ryggen och den skulle landa
framför nästan, men jag fick stöveln i huvudet.. hahah

Vi var grymma på lappleken!

Guldlaget


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Jag trodde att stadsvandring var något annat

2010-09-06 @ 21:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0