Supernollan Emelie

Sista dagen med nollning igår, och det var finsittning som stod på schemat.. Alla var verkligen jättefina! skoj att se sina klasskamrater utan skylt och mössa och sina faddrar utan overaller!

god mat och gott sällskap! och det blev många spex och gyckel under kvällen, vi nollor sjöng gycklena jag skrev och ett annat som en annan tjej i klassen hade skrivit. och det var väldigt uppskattat =)

sist på sittningen så skulle fjäskisnollan, partynollan och supernollan utses.. och helt plötsligt när Pär som var förra terminens supernolla börjar säga att årets supernolla är faktiskt en tjej, hon har burit sin skylt och mössa varje dag, varit glad och positiv och skrivit ett gyckel så förstod jag att han faktiskt menade mig :D sekunden efter sa de mitt namn och jag fick gå upp på scenen och ta emot mitt supernollan märke som jag sen får sy på overallen.
SHIT jag vann =) helt galet stolt och rörd.. trodde det priset skulle gå till någon av killarna i klassen som har hörts och synts väldigt mycket. men de valde mig!!
och så många kramar och grattis har jag nog aldrig fått förut under en kväll, jag gick på ett lyckorus hela kvällen och natten!!

klockan 4 kom jag hem, men det var verkligen såå roligt igår!!

Tack för denna nolle-p!!

finsittnings sånghäftet
 
Joakim, Pär (förra årets supernolla) och Edith

glädjen går inte att ta miste på på scen

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Trevligt med lite fest och det blir väl fler

2010-09-12 @ 12:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0