gårdagens tenta.

Igår hade jag min första praktiska tenta.. jag fick i uppgift att sätta en kateter på en plastdocka, och det kändes bra! jag hade koll :) så bommar jag denna tentan så förstår jag verkligen inte varför.

Pappsen fyllde år igår, sorry att jag inte kunde vara hemma och fira din stora dag pappa! men nu när du snart är "ledig" resten av livet kanske jag får lite mer besök här borta, om du inte har föör mycket att göra som pensionär ;) ÄLSKAR DIG!!

snart kan vi schteka i backarna i Idre igen Pappa :)


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Ha det bara bra kramar

2011-04-12 @ 11:34:25
Postat av: Hanna

Jag vill också med å umgås med min babe och Anders!!

2011-04-18 @ 21:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0