Im going home

Mariestad kommer alltid vara mitt hem,, men jag har så många fler ställen jag kan kalla hem..

Bjärnum, Sydney-Australien, Winton-Nya Zeeland, Idre, Linköping?!

Imorn ska jag iaf upp till mitt älskade lilla Idre!!
Jag och pappsen drar upp för en kortvecka av skidåkning, afterski och SEMESTER!! dricka vin på balkongen och bara ha det gött!!

vet inte hur mkt jag kommer ha tillgång till Internet där uppe men jag får se om jag lyckas slänga in något inlägg eller 2 annars får ni lilla älskade skara människor som läser min blogg ha en underbar påskvecka så ses vi på torsdag!!

puss o kram!



Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Hoppas att ni får det bra i Idre

2011-04-24 @ 00:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0