Life is good right now!

Just nu känns livet så jäkla gött!!

Jag fick precis reda på att jag är godkänd på min praktiska tenta, woop woop 8 Högskolepoäng till mig!
och igår opponerade vi på våra Hygienrapporter som vi skrivit, och vi fick bara komplettera lite i referenslistan så den gick asbra den med!!

om ca en timma är pappa här, så ska vi gå på stan lite och sen åka hem för att fira påsk, sen väntar 4 underbara dagar i Idre!! :D får se hur mkt åkning det blir men lite ska vi nog allt hinna med :)

och jag har även "egenstudier" fram till 9 maj då jag går ut på VFU (praktik) så jag kan koppla av lite nu..

Life is good! :D


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Grattis till provet och åk försiktigt

2011-04-22 @ 09:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0