Lita aldrig på en sjukgymnast!

Var på fest på Skytte C igår och när vi skulle ta oss hem fick en sjukgymnastkille den briljanta idén att ta en "genväg" hem.. för han hade gått den för några veckor sen och han lovade att han hittade,, jag var väldigt tveksam men ville inte vara en klagotant så jag hakade på.. SOM vi fick ångra det sen för när han gick där senast var marken frusen och hård, men nu hade en traktor varit där och grejat så det var gyttjiga traktorspår som var upp till 30cm djupa en bit på vägen, så vi hade lera överallt! fick ta oss till Statoil och spola våra cyklar efter det..
och när jag väl kom hem fick jag ställa mig och diska mina gympadojjor för de var heelt täckta med lera utanpå och innuti,, hahahaha vilket fiasko!

men vi fick oss många skratt och det är absolut något jag kommer komma ihåg länge! ;)
och det är ju inte varje dag man står och spolar sin cykel 2-halv 3 på natten :P

men som sagt, sista gången jag litar på en sjukgymnast eller någon annan som säger att de kan en genväg hem från skytte C!!

nu dags att plugga lagar till Medicinsk tekniktentan jag har på måndag.

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Genvägar kan bli senvägar lycka till idag

2011-04-11 @ 09:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0