all-girl camping weekend!

har haft en underbar helg! jag och Julie körde ca 2 timmar till challenger rigdge winery där de hade en typ campingplats vid en flod.. jättemysigt, men så fort jag och Julie gick ur bilden blev vi attakerade av typ 20 myggor.. så jag kan ju lova att det gått åt mycket myggspray och jag hade thights på mig hela tiden, men det hjälpte tyvärr inte.. jag har typ 30 myggbett på varje ben :(

helgen har bestått av mycket alkohol, mycket mat och mycket skratt! tro det eller ej men jag glömde i all hast att ta med min kamera.. men jag har tagit kort med julies kamera så jag ska ta de korten från henne sen, men hon sover nu..

sitter i soffan och tittar på tv med Matt och hans vän Adam nu, bara chillar och äter m&m´s peanutbutter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0