BBQ

Fredagkvällen spenderade jag hos Ewelina och Jeff, vi käkade tacos, Drake kom dit (Jeffs bestman på bröllopet) vi festade hos dem, körde lite dricka "lekar" och gick sen till den lokala puben och spelade biljard.. väldigt trevlig kväll/natt..

lördag åkte vi till Westfield mall och shoppade loss :) och på lördagkvällen spelade vi sällskapsspel!

Igår hade Matt och Julie bjudit in några vänner till sunday BBQ, jag bjöd såklart Evelina och Jeff :) jätteglad att de kunde komma så de fick träffa Matt och Julie och tvärtom :)

det var en jättetrevlig eftermiddag/kväll med hamburgare, spel/lek i trädgården och trevligt sällskap!

Idag har jag varit på target en sista gång och köpt lite till :) provpackade mina väskor och det va "lugnt" så då kunde jag åka en sväng till idag :)

Jeff, Evelina och Drake utanför Rainforest café

Julie väntar på hamburgare :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Välkommen hem skall bli kul att se alla dina inköp

Såg i mt att team sportia hade ex.pris på converse 10 olika färger 599:- kram mamma

2011-08-16 @ 07:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0