hejdå USA

tyvärr är nu min semester slut.. sitter på seattles flygplats och väntar på att flyga hem.. tack för gratis WiFi :) går så mycket lättare att döda 2 timmar med en dator i knät :)

va lite nervös när jag skulle checka in min väska, för jag hade ingen aning om vad den vägde.. höll andan när jag ställde den på vågen, och den visade 49 pounds.. högsta tillåtna vikt är 50 pounds.. PJUH!! jag var ett halvt kilo under :D perfekt!! (jag la alla mina skor och tjockare tröjor i handbagaget och tur var väl de)

resten av säkerhetskontrollerna gick också utan problem.. och nu sitter jag bredvid min gate och tittar på flygplanen.. mitt plan går om 1,5 timma så jag ska snart gå och köpa något litet att äta och gå på toa osv osv..

vi ses i Sverige igen! 

mitt flygplan som ska ta mig till Amsterdam

Matt och Julie igår när vi mös i soffan..

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Har som vanligt varit kul att följa dig och välkommen hem

2011-08-18 @ 13:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0