IKEA

Idag målade vi våran märkesbacke så vår SSKål-logga är färgglad och fin igen :)

På eftermiddagen var jag och Ellinor på IKEA och bytte ut hennes köksbord, och så köpte jag ett nytt duschdraperi och ett doftljus, mitt badrum är ju inte det fräschaste, skrubbade listen i duschen innan jag flyttade hem till m-stad i juni, men nu är det massa mögel där igen,, asäckligt! ska ringa till hyresvärden på måndag, för jag har även upptäckt att det är en spricka i listen på taket och det känns ju såådär bra med fuktskador osv... hmm

blev iaf lite roligare med duschdraperiet, eller vad tycker ni? :)

nu, dags att sova för imorn väntar en lång dag med festeriet!

vår fina logga :)

duschdraperiet

i det förövrigt ganska äckliga badrummet...

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Snyggt draperi

2011-08-27 @ 08:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0