packa packa

Nu är det riktigt nära!! 6 timmar kvar till mitt tåg går till sthlm :D har precis varit nere på stan och köpt presentpapper och en stoor mängd godis (fan, glömde marabou chokladkakor..) aja.. tar det senare..

ska börja packa väskan snart (om jag kan sluta svettas..) min nyinköpta fläkt går på högvarv här kan jag lova!

jag ser såå fram emot denna resan! får se hur mycket jag kommer kunna blogga, men det löser sig alltid, tar med min lilla rosa dator och wifi finns nog lite överallt, + att jag ska ju bo hos Matt och Julie så jag ska hålla er uppdaterade :)

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ha d underbart stumpan!! =D saknar dej <3 puss

2011-08-03 @ 17:09:34
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Ha det nu bra många kramar

2011-08-03 @ 19:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0