resan hit

ja jösses.. att BARA ha 96 minuter mellan flyg är inte mkt, att bara ha 96 minuter mellan flyg på JFK i New York är INGET!! tur att jag flugit lite för och inte är feg för att prata.. för jag powerwalkade typ i en timma efter passkontroll, hämtat väskan på international- lämnat in väskan på domestic, tagit buss till en annan terminal men det va fel buss för min buss skulle inte gå på ett tag än så eftersom jag inte hade så mkt tid fick jag ta bussen till terminal 3 och sen gå till terminal 2.. PJUH! svetten bara rann när jag väl kom fram till gate 26.. lite tråkigt att man inte hann se något av flygplats shoparna.. hann köpa en flarra vatten, thats it! :P

När jag kom fram till Seattle så var jag säker på att itt bagage inte skulle vara där eftersom jag precis hann ta mig till nästa flyg, och där hade jag rätt! FAN!! men de var bra organisation där så jag gick till en maskin och knappade in mitt bagagenr och då stod det att min väska hade blivit incheckad fast på nästa plan till Seattle så det skulle komma om 3 timmar.. så vi åkte och käkade, tog en öl (jag hittade Magners äpplecider) och sen åkte vi tillbaka till flygplatsen och då kom min väska på bagagebandet! :D PJUH!

Nu sitter jag och väntar på att Julie ska komma hem så ska vi åka iväg och campa!! all girl-weekend camping :)

kram

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Det verkar helt ok

2011-08-05 @ 22:25:51
Postat av: mamma

Skönt att allt ordnade sig ha en glad ahik kram

2011-08-06 @ 11:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0