TT for Sweden

Idag åkte vi in till Seattle till Pike Place market.. där finns fiskståndet FISH där de kastar fisk istället för att gå runt disken.. ascoolt att ha sett det i verkligheten :) kommer ett videoklipp nedanför om jag lyckas få in det..
tittade även runt lite och va "turist"

Köpte även en ny kamera idag, en canon powershot ELPH 100 HS och sofar är jag jättenöjd med den!!

Ikväll ska vi grilla lax som vi köpte på FISH, kommer sakna romsås till,, men man får ta seden dit man kommer right?!

min nya kamera :) roooosa och fin!


FISH marknaden

världens första Starbucks

turistattraktion, "the gum wall"... folk har satt sina tuggummin där i många många år..



här kastar de en fisk bara för mig, därför de säger TT for Sweden.
Toss and throw tror jag TT står för.. jag köpte den inte utan de showkastade bara.



och här kastar de tillbaka firren.. tur att han fångade den ;)

Kommentarer
Postat av: Tina

Du verkar ha det superskoj, härligt! Men, åh vad äckligt med alla gamla tuggummin.



Stor kram från Tina och A&A

2011-08-10 @ 12:19:17
Postat av: mamma

är det någon som bor i alla dessa äckliga tuggummi? Kul att du gillar kastad fisk Vill bara upplysa om att Bengan är någonstans i Europa och kollar in Sebastian som spelar hockey Slovakien...Slovenien kram mamma

2011-08-11 @ 22:06:06
Postat av: Sanne

Åh vad coolt med fisken! Funderar på om det var på intro i Sälen eller i skolan som vi fick titta på den där filmen om dem...



Äckligt med tuggumina ändå. Puss!

2011-08-12 @ 06:26:54
URL: http://www.sannidays.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0