Sista natten!

img_0991 (MMS)

Såhär fint och lockigt var mitt hår igår. Vi gycklade först för sjukgymnasterna och sen för läkarna :) vi avslutade kvällen på nationernas hus med lite cider och mycket dansande!! Hade en väldigt trevlig kväll. Klockan gick lite för snabbt bara, vips så blev den 03 och det var dags att cykla hem. Idag har jag gjort min näst sista dag på vfun. Gick riktigt bra idag :) ligger nu i övernattningsrummet för sista gången! Har haft det jättebra på min praktik men tråkigt att åka buss till Motala och behöva betala för bussen själv.. Hade min praktiska tenta i fredags med och fick godkänt på den, SKÖNT! :D nu har jag bara en statistiktenta kvar i januari sen är jag klar med termin 3 och officiellt halvvägs i min utbildning :)


Kommentarer
Postat av: Tina

Fin! Bra jobbat med praktik och tentor. See you soon!

Love, Sis

2011-12-19 @ 09:39:16
Postat av: Bengt-Arne

Bra och ha det bra vi ses

2011-12-19 @ 23:03:26
Postat av: Ellinor

GrrrRr, SNYGG BRUD!!

2011-12-20 @ 12:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0