blandade känslor..

Idag har jag väldigt blandade känslor,
hade muntlig examination i grupp idag, och jag har en dålig magkänsla över det tyvärr. Det gör mig jättearg, för prata är inte något jag är dålig på, men jag började tvivla på mig själv och jag är så besviken, jag hoppas bara att jag inte gjorde för dåligt ifrån mig så jag måste göra om uppgiften för det skulle kännas som ett stort slag i magen!

men det positiva idag är att jag fick ett samtal från Johan vid lunch där han sa att han och Tina var påväg till Kss :D:D jag hoppas allt går bra för henne, håller alla tummar jag har och väntar med spänning!!

Ikväll ska jag gå på bio och släppa alla tankar som snurrar i huvudet med skolan, spexet och allt annat, bara se en film och äta popcorn :)

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Var filmen bra

2011-02-13 @ 09:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0