för dåligt..

I know I know, vääldigt dålig uppdatering för tillfället, men det händer inte så mycket i mitt liv just nu, jag har föreställningar 4 gånger i veckan och däremellan har jag skola :P

En väldigt glad nyhet är att jag har blivit utsedd till Chief för sjuksköterskornas festeri och det ser jag väldigt mycket fram emot, det är svårt att förklara vad det är för någon som inte studerar men man är en grupp glada människor som representerar sjuksköterskorna och man gycklar (sjunger sånger med omgjorda texter) man fixar fester osv osv :)

ikväll är det dags för föreställning igen efter 2 dagars vila, ser väldigt mycket fram emot det, stå på scen är ju min grej som ni vet :D

ciao for now!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Förstår att det tar mycket tid med föreställingar och studier men det är kul varje gång det kommer något att läsa. Ha det bra och många kramar

2011-02-23 @ 08:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0