helgens bravader.

I lördags hade vi vår "förlossning" dvs finsittning då nollan blir etta, och gud vilken rolig sittning det var!!
massa gyckel och andra roligheter, jag fick även lämna vidare mitt supernolla pris som jag fick ta emot för ett halvår sen och jag utsåg en supergullig tjej som jag anser är en supernolla :)

Har även haft en himla massa spexträning i helgen så jag har spenderat väldigt många timmar på NH där även finsittningen var.. men åh så roligt det är! mindre skoj att stå och "skrubba" ansiktet med matolja för att få bort fetsminket men men, comes with the territory.

nu är det skola och teater för hela slanten som gäller, men måster erkänna att jag kommer sakna att gå i overall, så lätt att veta vad man ska ta på sig då :P

jag och Patricia som jag utsåg till supernolla

klänningen jag lånade av en kompis till finsittningen

Jag och min bordsdam Sofie :) riktigt härlig och underbar tjej

efter sittningen var det fest och jag dansade loss med 4 generationers supernollor
från vänster Per som utsåg mig till supernolla, Patricia som jag utsåg till supernolla
och längst till höger Victor som utsåg per till supernolla :)

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Snygg klänning det är väl kul med lite annorlunda och sådant som inte händer varje dag

2011-02-08 @ 08:31:16
Postat av: Mamma

Snygg klänning Tina har två sådana som hon nog inte kommer i på ett tag kram mamma

2011-02-08 @ 08:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0