sova sova säng!

Det va tydligen vad jag ville imorse, jag vaknade nämligen med mobilen bredvid kudden och lilla väckarklockan i handen klockan 8 (jag hade stängt av båda i sömnen)
skulle egentligen haft första föreläsningen 8.15 men jag va helt yrvaken och orkade inte stressa till skolan, hatar dessutom att försöka smyga in 10-15 minuter för sent så jag sov lite till, tog det lugnt och cyklade till skolan till andra föreläsningen som jag har nu, Immunologi.. än sålänge ångrar jag att jag inte sov vidare för hans röst är så monoton att man nästan somnar igen, men ska väl försöka koncentrera mig lite :P

hoppas ni har en bra dag!

såhär känner jag mig ungefär :P
sover

Kommentarer
Postat av: Mamma

ibland är sängen bara så skön liten kommentar till förra innlägget var det julgranskulor jag såg på spegeln???:-) kram

2011-02-10 @ 07:41:04
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Det ser ganska skönt ut

2011-02-10 @ 10:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0