tomhet..

Måndag, ny vecka!
mycket har hänt förra veckan...

jag och Magnus har tyvärr gått skilda vägar, avståndet blev för jobbigt för mig och jag kände att jag inte mådde bra som det var nu. Den här terminen har jag dessutom väldigt mycket i skolan så när jag tittade igenom kalendern skulle vi kunna träffas en gång i månaden och det känns inte sjysst mot varken honom eller mig..
Kommer bli väldigt tomt för han har varit min bästa vän i 1,5 år och han kommer alltid ha en väldigt speciell plats i mitt hjärta! och jag hoppas verkligen att vi kommer kunna prata som vänner i framtiden för jag har inget ont i världen att säga om denna underbara man!!

Även spexet är nu över för denna spelperioden, vi hade sista föreställningen i lördags och det var en alldeles underbar föreställning med efterföljande sittning med tema Saga :)
jag var Madicken och en annan skådis vid namn Erik var Abbe.. Det blev en väldigt sen kväll/natt, jag kom inte hem förns 5 på morgonen.

Vi som spelade Karoliner sjöng ett gyckel om att vi också ville sjunga :)

tequila med salt, tequila och citron är soo last year!
I spexet kör vi en sockershot istället..
krossad sockerbit, punsch och sen ett bett i chokladbollen ;)

underbara skådis gycklade också för oss <3 kommer sakna dem!!

Madicken och Abbe


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Sånt är livet det är bara att gå vidare. Många kramar

2011-02-28 @ 20:25:53
Postat av: Ellinor

Vad sööööta ni var (är)! :)

2011-03-05 @ 14:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0