semester!!

Nyss hemkommen från tentan som var väldigt mycket svårare än jag trodde.. men jag gjorde mitt bästa, chansade vid några tillfällen, bara hoppas på att något av mitt chansande svammel stämmer så jag får några poäng där :P haha, ne men jag känner mig nöjd, jag skrev allt jag kunde! bara att vänta och se om det räcker till godkänt, *hoppas hoppas*

När jag kom hem ringde jag söta Mia på bokningen som hjälpte mig att boka stuga till mig och Magnus, så nu är det bokat och betalt :) ska bo i en stuga i gammelbyn onsdag-lördag vecka 3 :D ååååh som jag längtar upp till mitt älskade Idre!! hoppas vädergudarna är med oss också så vi får några fina skiddagar..

ska slappa i soffan en stund nu innan jag packar ihop en väska och drar ner till älsklingen i skåne, ska vara där nere tills på söndag! gosh så skönt!! bara "vara" och fixa lite danser till spexet, skoj skoj skoj!!!

puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ha det så bra i Skåne

2011-01-06 @ 19:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0